måndag 14 februari 2011

bilderna

Hej på er! Nu har jag laggt upp några bilder, de är i inlägget här innan. Det är en bild på Lilly och mig när vi träffades i Stockholm. De andra bilderna är från vår maskerad förra helgen. Jag har nog inte berättat om den förresten! Förra lördagen hade vi maskerad här hemma. Det blev en helt fantastisk kväll, galen utklädning och mycket gitarrspel och allmänt jammande. Njut av de fina bilderna! Jag var utklädd till hippie i mammas fina klänning från 70-talet. Hippiestilen passar mig bra, känner mig som fisken i vattnet. Jimmy var också tjusig i sina orentaliska Aladinkläder. Det ska tilläggas att bilderna är tagna med vår kära digitalkamera som är alldeles ny!

Idag har jag jobbat, jobbar faktiskt fortfarande! Ett reportage väntar på att bli skrivet. Jag har ont i ryggen, vill träna men jag kommer inte hinna med det imorgon, det får vänta tills onsdag. Ute är det fruktansvärt kallt så någon långpromenad känns inte aktuellt, frös nästan bort på väg från bilen och in idag.

I förmiddags var vi ute på redaktionen en sväng, blixten på systemkameran krånglade så vi fick hjälp att fixa till den. Det var bara en inställning som var fel som tur var. Jag hade med mig hjärtformade kakor dagen till ära så vi tog oss en fika och pratade lite om kommande jobb. Efter lunch bar det iväg till Kramfors där vi gjorde en intervju och tog några bilder. ”vi” betyder Jimmy och jag, vi jobbar ju alltid tillsammans, nästan alltid i alla fall. Det är trevligt och en väldigt bra lösning, vem skulle annars fota? Tack sötaste Jimmy!

Nu ska jag skriva! Ha en fin alla hjärtans dag kära vänner!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar