fredag 14 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter!

Nu har ett nytt år börjat! Och jag är tillbaka på Internet, äntligen! Stor ursäkt till alla som undrat var mina uppdateringar tagit vägen! Det är en lång historia men nu är bredbandet inkopplat tackvare hjälp från bästa pappsen! Tack

Hur har julen varit då? Jo, vi åkte ju till Helsingborg och firade jul med min familj, underbart att träffa dem! Julafton firades hemma hos brorsan i deras mysiga hus. I mellandagarna hann vi med att hälsa på Malin och Tessi och se hur de fått det i sin nya lägenhet, så trevligt att ses! Jag saknar alla er vänner som bor alldeles för långt borta!

Dagen före nyårsafton bar det iväg till Östergötland. Vi hälsade på Jimmys familj och hade det fint. Nyårsafton firade vi i Mantorp, det blev en jättetrevlig fest med Hanna, Martin, Samuel plus några vänner som var nya för mig. Vi hälsade även på hos Sara och Calle ett par dagar senare, och fick träffa lilla Felicia som vuxit massor sedan sist. Åsa var också där, glädje att se henne igen!

Nu är vi hemma igen, lite skönt är det allt, vi var borta länge och det är jobbigt i längden att bo i väska. Nyårsafton brukar vara lite ångestfyllt för mig, jag vet inte varför egentligen, det har alltid varit så. Den här gången blev faktiskt ett undantag, jag var glad på tolvslaget och jag känner att det här blir ett bra år! Mycket ska hända. Tyvärr mår inte alla i min närhet så bra och jag känner den oroliga skuggan som finns men jag tror att allt kommer ordna sig till det bästa. Jag tänker på er som det gäller, ni vet vilka ni är, ni finns i mitt hjärta!

Det är ett nytt bloggår också som ligger framför oss.

Nu doftar det mat, jag ska gå och äta tillsammans med min älskling innan han sticker iväg till jobbet.

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar