lördag 22 januari 2011

Inspirerad!

Glad och inspirerad! Jag har haft en riktig myskväll med finaste Maja och Linda. Vi har planerat ett spännande musikprojekt, jag berättar mer när det närmar sig. När de kom hade vi storstädat och precis plockat ut två grahamsbröd ur ugnen. Vi hade tänt rökelse och höll på att laga mat. Vi bjöd på pasta med olika såser. Maja hade bakat fantastiskt goda kladdkakemuffins till efterrätt. Jag hade även bakat äppelpaj så vi hade mycket godsaker. Prat, planering och massor av knasiga skämt. Jag känner hur det bubblar av glädje, ni betyder mycket för mig finaste vännerna!

Imorgon blir det skidåkning om vädret är på vår sida, ska bli härligt! Nu ska vi titta på Solsidan på nätet, missar det alltid men det kanske är ett sundhetstecken att man inte kollar på TV på lördagkvällar.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar